måndag 19 december 2011

Tjena kidz!

Jag går upp trött och går och lägger mig pigg. Verkligheten börjar närma sig och jag går sakta mot utgången av mitt hemliga näste. Jag lever mest på godis, kaffe och skräp och det lär det inte bli någon vidare ändring på - jag känner inget behov av förändring av mig själv, kanske att jag kräver litet mer utav livet bara.



Tänkte uppdatera er litet av vad som händer i mitt liv just nu: plugget är mer eller mindre klart, fest, sex, leta jobb, praktiken samt en resa till Turkiet väntar och jag är taggad.

Mitt minne är kort och Vanessa tjatar om uppdatering, jag känner att jag mest levt i ett vakuum de senaste veckorna. Vanessa skickar bilder på monstertuttar och söta djur och jag skyper till sent inpå nätterna och vill skryta med att jag hunnit läsa ut en bok bland allt plugg! Innerst inne är jag en bokmal så när jag inte hinner med mitt intresse för böcker känner jag mig dålig, som om någonting fattas.
Men nu är det snart lov! Då blir det fest och sömn! Äntligen!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar