lördag 3 december 2011

Känsliga läsare varnas för det här är bara snusk

Den här veckan har porrfilmerna varit min godnattsaga, den egna tjänsten min välsignelse. Onani minskar stress, sex är en gemenskap. Ebba Grön's "Ung & Kåt" ringer i mina öron och jag tänker att det inte är en synd att göra sig själv en tjänst eller ens att ha porr som ett miniintresse. Begär är som en sport, du kan studera den och du kan utöva den. Alla gör det och jag förstår inte varför folk tycker att man borde skämmas. Varför ska det ens vara konstigt för en tjej att se på porr?





Jag pratade med Vanessa och undrade på skämt om jag borde söka hjälp för mina porrelaterade "problem", eftersom jag möts av så mycket förvåning. Vanessas talade om för mig att det inte var något fel på mig, att jag bara råkar erkänna att jag gör normala saker som andra förnekar. Jag började smått spåna på idén om att andra inte vågar se på porr för att de bara tror att det är förnedrande, men att om de skulle ge porr en chans så skulle de se att det finns så mycket att välja mellan. Det finns något för varje person, varesig det handlar om lebbsex, bögporr, bdsm, tortyrsex, äldre, yngre, MILF's, sexorgier, utklädda smurfar eller där antingen tjejen eller killen dominerar. Vissa påstår att porr är för dem som inte har någon egen fantasi, men jag kan försäkra er om att i alla fall jag har en hel del fantasi så det både räcker och blir över. Jag skulle snarare säga att porr kan vara för vem som helst, det skulle lika gärna kunna vara för de som väljer att inte ligga runt men fortfarande är intresserade av allt som kan hända.

Vad är det som är konspirativt? Det är ju bara sex liksom.

Vanessa svarar att man skulle kunna tycka att porr är dåligt för att man kanske inte gillar se på saker som påminner om något liknande man varit med om själv som man INTE gillar. Hon sade att det är för att jag kanske hade "turen" att ha en jäkligt snäll pojkvän som jag inte har några som helst problem med porr, men jag gillade porr även innan och efter jag träffade honom (och innan killarna tryckte upp tjejerna mot skolväggen och ville känna). Gillar man inte något så behöver man inte kolla på det, det finns så mycket att välja mellan.

Jag är intresserad av människor, jag vet att alla gillar olika och jag vill veta vad folk kan tänkas gilla. Andra behöver inte kolla på porr.

Alla gillar ju olika.

Wayhoo!
Ha en trevlig lördagskväll (med SAFE sex!!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar