fredag 9 december 2011

Plugg



Just nu verkar allt handla om: skola, sex och fashion. Skola för att jag har så mycket att göra, sex för att så många pratar om att klä ut sig till catwoman och leka lekar, fashion för att jag går en modelinje. Jag lyssnar på nyheterna och vill skriva fria krönikor eller noveller, men måste göra en massa skoluppgifter och hinner inte med. Jag vill pyssla också. Bristen av ledig tid gör att jag känner mig instängd, trött och viljelös. Det enda jag hinner är att spexa litet mot kameralinsen, skriva ett halvdant tråkigt blogginlägg och eventuellt blogga. Ni får ta del av mina storartade idéer vid diskussion eller vid ett senare skede i bloggen.

Nöjet står Vanessa för, hon är så duktig och kreativ!

Och jag vill säga tack till alla som kom till Lava i Tisdag! Ni är guld värda!

Wayhoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar