tisdag 13 december 2011

THE MAN BEHIND THE MASK

Kände för att skriva berätta en weeeeeird grej som hände i skolan!
Hade haft Italienskaprov...snabbaste provet ever för i övrigt, gjorde det på en kvart och då gick jag igenom allt tre gånger minst!! Om det är bra återstår att se..
Klockan var ungefär halv fyra och jag hade gått på toa i skolan och skavsåren klämde bedrövligt så tänkte ta hissen ner, som är sex våningar.
Och det står en lång kille och kikar in i Skrädderi-porten vid hissen, där jag går. Och det är inte så många killar som går där, och ingen var inne så undrar varför han glodde så mycket, inget mer med det, han hade gått upp dit, och gick sedan in i hissen som jag, tryckte på våning tre och jag på våning två.
Han var lång och hade en svart dunjacka med luva och var så  svart så man såg knappt hans huvud, men blev lite skrämd men kunde inte hålla mig för flin när jag såg hans hemmagjorda vira gipsmask han hade på sig, och han står bara o glor på mig medans jag smsar.
Så säger han med en jätteknäpp förvrängd röst, som lät som en inspelad darth vader, tar fram sin hand och ba 
HIIII, WHATS YOUR NAAAME.
Och jag garvar ju såklart och ba 'Vanessaa' på sån svenska det kan bli.
Och han säger nåt jätteotydligt om "you like doing your haiiir blablalba stuff"
och jag skrattar ännu mera o 'whaat?!?'
Och han jättehögt: "YOU GOT REALLY COOL HAIR"
O jag ba ööhm thaanks.
Så skulle han ut men går emot mig och ger mig VÄRSTA kramen!!!
Jag håller på och dö o tänker vad gör jag nuu..står mot väggen liksom och han är typ 1.90?!
Och så går han ut, står stilla med ryggen mot mig, men VÄNDER SIG och tar ett steg fram som om han ska in igen, men står skitnära och bara gör en lååångsam vinkande hand mot mig verkligen tills dörrarna stängs..
jaa. han lär ju ha haft kul o berätta det för alla andra! hahahaha. Masken var typ som en sånhär, jag var FETT skraj alltså!!1!!


Och btw här e mina dööööööööööööööösnygga grannypants som man måste göra i Skrädderi F-kursen.
HAHAHAHAHAH I'M SEXY AND YOU KNOW IT!!
o btw min lärare tyckte jag skulle ha XL, funny thiing!
DAMN I GOT A DICK?!? WAYHOO.

1 kommentar:

  1. Haha det där var nog de mest stylish trosorna jag nånsin sett! ;)

    SvaraRadera