måndag 12 december 2011

schizoparty

"Lycka är att kunna gilla sig själv, och gilla läget"
Olycka är när man vaknar och det har känt som att man aldrig ens har somnat och skakat lika mycket som innan och gråter så att man inte kan gå. Men varför är det så? Har jag kollat för lite på varan-tv? 
Livet är F1 svajigt.
Om man kollar på andra som ler blir jag typ också automatiskt konstigt nedstämd om jag är på mitt knäppa humör, jag oroar mig sjukt mycket för andra men jag vet inte varför. Känns som alla vill trycka på deleteknappen när de ser mig, man kan inte vara glad jämt men det känns som om jag inte haft det där goa skrattet med andra på riktigt länge? And Then Its Psykpryt. 
Så jag har nu börjat le framför spegeln och tänkt på kakor o kaffe och när man pysslar med fina vänner, det funkar mer och mer men det är den där jävla sängen, så fort man lägger sig där eller sätter sig i den börjar man hejdlöst grina och kommer aldrig upp och allt bra som har hänt glömmer jag förrän jag har gått upp så jag ber hejdlöst folk att komma på bra saker, och de börjar dra sig undan. Kan man dränka den i en parfym eller något? Väldigt konstigt det där.
Ska testa att sova på golvet inatt tror jag, och sen börjar resten av mitt nya liv.

Kolla vilka glada tjejer!!
Sån ska jag bli har jag bestämt mig för. Fast ännu bättre!
Vill också göra en bajstatuering nu för har hittat ett motiv som är så jävla bajsbra att jag skulle bli peppad varje gång jag såg på det, annars skulle jag inte tatuera det.. frågan är bara vart? man vill ha snygga armar o i nuläget känns det sådär.


kolla min bror...han är typ bara ett år..finns det nåt sötare?? och jag var fasligt knubbiz haha
too bored to die.

btw damn vad söta vi var på julshowen på satelliten i lördags hahah

wayh000!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar