lördag 17 december 2011

ibland har jag funderingar på att göra nåt helt stört med håret, typ fläta in cyberlox eller något. men sånt är jag för feg för....min dröm om ett par riktiga platforms (ska göra ett par JA men ett par riktiga är ju ett måste) har slagit in, jag vann en traderaauktion!!! HELL YEAAAH och det var bara lagom dyrt haha! Det är helt stört med såna skor, de gör mig seriöst sexuellt upphetsad. Kolla den här bruden på det! Jäääävlar, mums. och tumbrlen...majgooooooosh rädda mig! Alla är visserligen inte jättevackra och jag vill pimpa om dem men det är sååååå jäävla sexigt. För att inte tala om R&F, ja, alla tror kanske att det är pga de fast njaee de har ju setts innan, hehe.



http://platformconversexx.tumblr.com/ Rubriken beskriver kärleken innerligt, det är en het jävla fetish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar