tisdag 20 december 2011

boom boom boom!

WAYHOOO!
Inte det mest attraktiva ni vill veta men känner mig väldigt handikappad, vill gå runt i mjuka tofflor hela dagarna och bara åka på en longboard, så jag slipper den äckliga riktigt osofta smäratn i min ena häl och andra foten längst fram! Usch!
Hur mkt fotfobi-problem man än har (förstår väl det, fötter är inte så jävla fräscht) men så  kan jag bara säga att alla någon gång har haft och kommer att få, ett virus i blodet i fötterna som orsakar en vårta inuti foten.
Men så vad hände, skulle på medicinsk fotvård klockan 8.00 på sjukhuset. Var feeett pirrig för vet att jag är extremt kittlig, men inte mer än så tänkte jag.
Först satt jag rätt obekvämt och tänkte bara, bli klaaaaar idaag. För att det var obehagligt och, ska man småprata med tjejen som hos frisören eller vad gör man?
Och vad var oddsen när det alltid är tanter som jobbar där att tjejen ser ut att vara högst 25 och hade smala fina händer med härliga latexhandskar 8)
VAD HÄNDER, JOOO, sätter igång att massera i oääändlig evighet. 
Nånting händer i kroppen.... värsta sammandragningen och jag vaknade till och ba hjälp, håller i mig i stolen och blir helt klarvaken från ingenstans och det typ skakar i hela kroppen och benen.
Har aldrig varit med om nåt så skönt i hela mitt liv!! det kändes som om hon hade sex olika händer på hela min kropp?
Är jag sjuk, är jag bööög, eller är jag hög? Fast det vet vi ju redan.... 
Jag svävade påväg till skolan och resten av förmiddagen, ingenting blev jobbigt, inte ens att klippa o nåla på fodertyg som jag hatar till min IG-väst! HJÄLP <3

shit, hur många vill smeka ens partners fötter egentligen? hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar