lördag 3 december 2011

Rapport



Tjena mannar!

I fredags var vi på Sacomässan och det fanns inte så mycket inom det textila, mest bara tekniska utbildningar, au pair och massa irriterande USA-fierat strunt. Jag var bara intresserad av designtekniker-utbildningen i Borås (som den trångsynta människa jag är) och tyckte att Vanessa skulle söka allt kreativt förutom Konstfack. Efter ett tag där somnade jag i Vanessas knä och senare slumrade jag till litet i hennes soffa innan vi kämpade med korsettuppgiften och åt tacos. Jag stannar uppe litet för sent om kvällarna för att jag ser på porr innan jag går och lägger mig, det är så lätt att fastna...

Tidigare idag var det julbak hos Camilla och nu ligger jag i sängen med ipoden ikopplad och ska just börja skriva på rapporten till projektarbetet, eftersom jag snart måste börja skriva på en annan rapport jag ska skriva på min Naturkunskap B. Den senare rapporten lär bli min död, och märker ni att jag pluggar på en lördagkväll? Ni förstår nog hur det känns, men med lite bra musik och fantasier om att åka bort bort bort senare gör att det går litet lättare.

Jag är en ambitiös jäkel, funderar på värsta flippade sexiga projektet också!

Nu ska jag skriva en smörig rapport! Kram och Wayhoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar