söndag 30 oktober 2011

sex glittersugrör sprit kaffe & yoko ono

  Jag måste skriva av mig...Jag tänker för mycket på tid. Kan inte hantera tid längre.
Är sjukt oorganiserad och förstår inte hur man kan bli bättre, på kortast möjliga tid?
Varför kan man inte pausa den vanliga tiden medans man försöker läsa ut en teoribok, och sen har man ändå tid över till att gå o träna, äta,  sy och skita???

Jag kan inte säga att jag är dum i huvet, men hur jag än försöker att 'snabba på mig' så lär jag mig inte bättre.
Jag städar fortfarande lika långsamt , klipper fel i tyg hur än många gånger någon får upprepa..
men skitsamma, jag orkar inte bry mig längre... Folk får fan lära sig.

Men funderar så sjukt jobbigt mycket på det här med tid, det är mitt största problem.
Som inatt när klockan ställdes tillbaka en timma.
VÄRSTA MYSTERIUMET!!!
Vad händer vid tolvslaget när det är ''samma tid'' i två timmar??
Någonting måste ju ha hänt.. Tänk om alla stod i samma rörelse i en timma fast det kändes som en sekund?
Eller att alla fick magiska vibes just under den skiftningen?
Jag tror jag fick det iallafall.
Eller om det var Ölen och drinkarna som en spännande flicka bjöd mig på..
Vad skulle ha hänt om man hade samlag just då? Skulle orgasmen vara en timme extra double pleasure or what?

Apropå 6. Det var en fin kväll igår. Var på nåt flummigt ställe  som hette Babajan (?). Det var nåt hiphopgig. Jag viftade med handen. Jag är dunderhes idag och kan knappt röra mig, har blivigt thunderstrucked. Men eftersom jag var så sjuk kunde jag åka hem från klubben utan att följa med på efterfest...som jag ville fast..jag höll redan på och kollapsa. VARFÖR ÄR JAG SÅ WEAK?
För alla information var jag såhär full!!1 Nu ska jag ta kort på massa fula plagg så ina o hennes bror kan spåna på någon kul plats att fota på! WAYHOO

1 kommentar:

  1. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm min ögongodisbit!!!!!

    SvaraRadera