söndag 23 oktober 2011

Grabbkväll



Hej folks! I lördags slog jag följe med min papi till Gula villan, där han och ett gäng Kontrollrummet-anhängare skulle lira. Vanessa kom på kvällen (och gick innan midnatt) och under kvällen satt vi i den så kallade baren och drack bag-in-boxvin och billig öl. Våran lön var musiken och dricksen gubbarna gav, vi kom upp till 327 kr som vi kunde stoppa i egen ficka.

När Vanessa gick fick jag hänga med de fulla gubbarna själv, fick höra att jag var söt resten av kvällen av någon typ och gick sen armkrok med pappa hem. Tydligen blev jag "ambassadör" för Kontrollrummets fb-sida, de ska försöka fixa någonting i Februari där gubbarna blandas med den yngre musikgenerationen. Och jag är såklart där och hjälper till, för trots att det bara var några gubbar där som sprang runt och var barnsligt förtjusta i att repa och att det luktade svett och öl, så var det ganska trevligt.

Dessutom blev jag sugen på att lära mig spela bas, skapa ett punkband och se tuff ut (träffade basisten i KSMB som var halvdöv men jättetrevlig).












Wayhoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar