lördag 8 oktober 2011

Ostfest

Jag stack innan festen var slut
först in, först ut
Jag vet inte riktigt vad jag borde säg
men hemmafest har aldrig varit något för mig
Människor gillar olika kan vi förmoda
mina ostdadlar var fula men jättegoda
Hängde på balkongen och blev arg på mitt objektiv
ville mest hem och sova och inte ha något liv
Människor är kul men det är inte lätt
att dansa på litet utrymme på rätt sätt
Jag vill dansa, dricka, knulla och ha kul
men har en släng av klaustrofobi, är instängd som ett djur
Resten av bilderna har ingen annan sett
de suger kuk med mina mått mätt
Alla var snygga, trevliga och glada
men kände att jag ingen med min ironi kunde behaga
Med festbilder är allt ungefär likadant
att lägga upp dem på facebook skulle kännas lamt
Jag hade trevligt och tackar för att jag fick komma
även fast jag på bussen hann somna



Det här är Camilla (TIPS ni borde investera i hennes smyckesföretag).
Snäll kille i bakgrunden.

En dagdrömmer, en spanar in mig och två har något jätteintressant att prata om.

A. B. C. 1. 2. 3. = 6

Provade "säg CHEESE" och det funkade! Det ser faktiskt ut som de gillar varandra!

Kylskåpspoesi.
Wayhoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar